Pored ličnog dolaska korisnika na infopult, ili komunikacije putem poziva, veliki broj korisnika se odlučuje na komunikaciju putem email-a, sms-a, popunjavanjem online formulara, putem društvenih mreža, ili po potrebi slanjem određenih dokumenata/zahtjeva poštom. Rješenje predstavlja jedinstven sistem za komunikaciju sa korisnicima i struktuirano vođenje korisničkih zahtjeva po svim komunikacionim kanalima.
Siebel omogućava integraciju sa email serverom uz predefinisane procese obrade dolaznog emaila, uz mogućnost prilagodne workflowa za obradu emaila u skladu sa poslovnim procesima (definisanje automatskog odgovora,definisanje ključnih riječi, automatsko kreiranje tiketa, dodijeljivanje tiketa). Omogućeno je i kreiranje različitih email template-a, koji omogućavaju automatsko mapiranje podataka (podaci o korisnicima, kontaktima, zahtjevima...) u email sadržaj.
Integracijom Siebla sa web portalom kompanije, upiti/zahtjevi koje korisnici unesu putem online formulara na web stranici se obrađuju kroz Siebel CRM. Dvosmjernom integracijom web portala i Siebel sistema korisnicima se daje mogućnost uvida u određeni set podataka, kao i mogućnost ažuriranja određenih podataka putem web portala.
Integracijom sa SMS interfejsima različitih operatera omogućen je prijem i obrada zahtjeva pristiglih putem SMS-a i mogućnost slanja odgovora kroz Siebel sistem, kao i pružanje različitih usluga SMS kanalom.
Integracijom sa Document Management sistemom omogućen je prijem i obrada zahtjeva kroz Siebel CRM sistem.